Saturday 1 January 2011

Little 6 year old Solihan Ramzan got beaten by a Monster driving a BMW, lets pray that the Police catch the Monster

This is a heart wrenching story about a 6 year old Solihan Ramzan who got beaten up by a male 30 something BMW owner who trespassed into the victim"s house in KL and beat the little boy to a pulp just because the six year old accidentally spat some food on his BMW car. 


Little Solihan was hospitalised for 4 days and the Police is still investigating the case:


Belasah sampai lembik

KUALA LUMPUR: Hanya kerana kereta mewah miliknya terkena ludah, seorang lelaki bertindak kejam membelasah seorang kanak-kanak berusia enam tahun sehingga mangsa parah dan terpaksa dimasukkan ke hospital selama empat hari.


Kejadian menyayat hati itu berlaku kira-kira jam 4.30 petang Ahad lalu, apabila mangsa, Solihan Ramzan, secara tidak sengaja meludah sisa makanannya dari rumahnya yang terletak di tingkat satu bangunan rumah kedai di Jalan Batu Belah, Jalan Ipoh, di sini.

Bapa saudaranya, Mohd Amir Salamatula, 43, berkata ludahan Solihan itu terkena kereta BMW milik lelaki berusia 30-an itu yang diletakkan di tingkat bawah.


“Melihat perbuatan anak saudara saya menyebabkan keretanya kotor, lelaki itu terus masuk ke dalam rumah lalu membelasahnya sehingga nyawa-nyawa ikan.

“Ketika kejadian hanya ibu Solihan berada di rumah, namun dia tidak sedar kerana sedang tidur di dalam bilik. Mujur ibu saudaranya yang tinggal berjiran menyedari kejadian itu dan segera merayu lelaki itu menghentikan perbuatannya,” katanya.


Bagaimanapun, kata Mohd Amir, rayuan itu tidak dihiraukan malah seperti dirasuk dia terus membelasah Solihan sehingga lembik.



“Tidak tahan dengan perbuatan lelaki berkenaan, saudara saya menawar diri supaya dia dibelasah dan Solihan dilepaskan, namun usaha itu juga tidak berhasil.

“Selepas Solihan lembik dan muntah darah, barulah lelaki itu melepaskannya dan meninggalkan rumah,” katanya yang datang ke pejabat Harian Metro di sini, semalam.



Read more here, here and here.


I pray that the Polis will catch the Monster who beat up little Solihan, I am sure they have details of the BMW car plate, type and make and colour.


When he gets arrested and prosecuted I pray that he be given a couple strokes of the rattan and jail term. This Monster is a menace to society, he could have killed the little 6 year old.






No Mercy to the Monster. Give him at least 6 strokes of the Rattan and at least 6 years jail.


This will teach the Monster

No comments: