Tuesday 21 December 2010

Wiki @ Papa Gomo: pendedahan salah laku seks Adun PAS?

Saya mahu tanyalah kepada Tok Guru Nik Aziz dan Presiden Pas Tok Guru Hj. Hadi yang sangat saya hormati betulkah apa yang di siarkan didalam Blog Papa Gomo ini:


PANAS 18 SX - Bukti Adun PAS Berzina Nik Ajis Jumpa Tuhan?



Sila baca lanjutan blog Papa Gomo disini

Nampaknya bahasa Papa Gomo agak keras, mungkin mereka sudah tersangat meluat dengan pendedahan ini.

Saya dan kawan-kawan saya berharap sangat dapat penjelasan dari Tok Guru berdua. Apa yang dinyatakan didalam video tersebut adalah tuduhan jenayah syariah berzina terhadap seorang ADUN PAS dan seorang yang dikatakan bini orang, juga tuduhan bersubahat menutup jenayah syariah berzina dan tuduhan jenayah cuba memberi rasuah. Jika betul, satu lapuran Polis mesti di buat oleh orang-orang yang berkenaan supaya siasatan terperinci boleh dijalankan dan orang yang salah dihadapkan kemuka pengadilan. Adun tersebut mesti letak jawatan sebagaimana Dr. Chua dari MCA letak jawatan diatas salah laku seks nya dahulu.

Tetapi kalau fitnah semata-mata maka Tok Guru berdua dan Parti PAS yang mengaku dan mendabik dada memperjuangkan Islam diMalaysia ini wajib membela dan mempertahankan diri. Kalau tidak apa guna nya pergi kehulu dan kehilir Malaysia ini berceramah pasal negara Islam dan Hukum Hudud. Wallahualam.


No comments: